Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gå på skidor som en sport
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 923426" data-attributes="member: 116768"><p>Här uppe i Luleå har vi haft träningar sen 2008 tror jag de är! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Vi kör då halva tiden puckel och halva tiden jibb. Ja gillar själv mest jibb men tycker de är bra ändå med puckel då man kan få lite bättre typ teknik och kontroll och sånt då man åker. Nu innan snön har kommit så har vi haft träningar ett tag träningar med lite styrka och skadeförebyggande också. </p><p></p><p>Maila till nån som håller i alpina träningar och se om de skulle kunna fixa något eller om de känner till någon som skulle kunna fixa det! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Hoppas det blir av nånting! :D</p><p></p><p>/Oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 923426, member: 116768"] Här uppe i Luleå har vi haft träningar sen 2008 tror jag de är! :) Vi kör då halva tiden puckel och halva tiden jibb. Ja gillar själv mest jibb men tycker de är bra ändå med puckel då man kan få lite bättre typ teknik och kontroll och sånt då man åker. Nu innan snön har kommit så har vi haft träningar ett tag träningar med lite styrka och skadeförebyggande också. Maila till nån som håller i alpina träningar och se om de skulle kunna fixa något eller om de känner till någon som skulle kunna fixa det! :) Hoppas det blir av nånting! :D /Oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gå på skidor som en sport
Tillbaka
Topp