Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gamla Åka Skidor nummer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deephed" data-source="post: 45110" data-attributes="member: 15191"><p>Jag undrar om det är någon som vet vart man kan få tag på gamla Åka Skidor nummer? Kanske är det någon av er där ute som har dessa och vill sälja dem?</p><p></p><p>Jag är ute efter nr 1 (1974/1975) till nr 2 (1982. Totalt 15 nr. Jag skulle vara mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig att få tag på dessa.</p><p></p><p>Mvh,</p><p></p><p>:: deephed ::</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deephed, post: 45110, member: 15191"] Jag undrar om det är någon som vet vart man kan få tag på gamla Åka Skidor nummer? Kanske är det någon av er där ute som har dessa och vill sälja dem? Jag är ute efter nr 1 (1974/1975) till nr 2 (1982. Totalt 15 nr. Jag skulle vara mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig att få tag på dessa. Mvh, :: deephed :: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gamla Åka Skidor nummer
Tillbaka
Topp