Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gamla bindningar på nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 135562" data-attributes="member: 12483"><p>Mitt tips är att om du har råd, köp nya bindningar. I f s är 2000 års bindningar tekniskt och prestandamässigt rätt lika 2006-års, men material och glidytor åldras och glappet ökar, medförande sämre prestanda. Om dina gamla bindningar är flitigt använda under 5 säsonger, köp nytt! Eller önska nya av tomten... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>/Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 135562, member: 12483"] Mitt tips är att om du har råd, köp nya bindningar. I f s är 2000 års bindningar tekniskt och prestandamässigt rätt lika 2006-års, men material och glidytor åldras och glappet ökar, medförande sämre prestanda. Om dina gamla bindningar är flitigt använda under 5 säsonger, köp nytt! Eller önska nya av tomten... :) /Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gamla bindningar på nya skidor
Tillbaka
Topp