Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gamla bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidbruden" data-source="post: 496862" data-attributes="member: 35453"><p>Om det är någon som sitter på vittnesuppgifter här så är det väl jag då, Kricke var ju inte ens med vid det aktuella tillfället...</p><p></p><p>Bilden på Seth är suspekt det får jag hålla med om, men att han varit i Hochfügen och åkt skidor vet jag med säkerhet eftersom vi delade gondol där 2006. I gondolen hade han inte på sig den heltäckande maskering för ansiktet som han har på bilden som är ämne för diskussionen. Så jag vet ju vem jag åkte med iallafall. </p><p></p><p>För övrigt var han ganska spydig mot den lille försynte Österrikare som efter att med stora ögon stirrade på Seths och kameramannens feta skidor, frågade honom på dålig engelska varför de har så breda skidor och om de går bra att åka på? Det var inga snälla kommentarer från Seth där inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidbruden, post: 496862, member: 35453"] Om det är någon som sitter på vittnesuppgifter här så är det väl jag då, Kricke var ju inte ens med vid det aktuella tillfället... Bilden på Seth är suspekt det får jag hålla med om, men att han varit i Hochfügen och åkt skidor vet jag med säkerhet eftersom vi delade gondol där 2006. I gondolen hade han inte på sig den heltäckande maskering för ansiktet som han har på bilden som är ämne för diskussionen. Så jag vet ju vem jag åkte med iallafall. För övrigt var han ganska spydig mot den lille försynte Österrikare som efter att med stora ögon stirrade på Seths och kameramannens feta skidor, frågade honom på dålig engelska varför de har så breda skidor och om de går bra att åka på? Det var inga snälla kommentarer från Seth där inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gamla bindningar
Tillbaka
Topp