Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gammal åkare ska återuppta snowboarding
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 619823" data-attributes="member: 68210"><p>Välkommen tillbaka! grymt skoj att folk verkar hitta tillbaka, har flera kompisar runt omkring som antingen börjat åka bräda för första gången eller börjar hitta tillbaka efter några år på skidor..</p><p></p><p>Klart att det finns brädor som tål 110 kg, men allt är beroende av vilken åkstil du har och vad du själv gillar. Jag själv är ca 186 och väger kring 85 och åker både på korta mjuka brädor exmpelvis Mckink 157 som är en mjuk park bräda och stenhårda Custom X 164 lite beroende på vilken åkning jag är ute efter.</p><p></p><p>Jag tycker du skulle titta någonstans i mittensektion exempelvis "vanliga" Burton Custom eller kanske Libtech TRS. eller varför inte snacka med Doughboy här på forumet och fråga om det inte finns några grymma brädor från Smokin som skulle passa dig.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 619823, member: 68210"] Välkommen tillbaka! grymt skoj att folk verkar hitta tillbaka, har flera kompisar runt omkring som antingen börjat åka bräda för första gången eller börjar hitta tillbaka efter några år på skidor.. Klart att det finns brädor som tål 110 kg, men allt är beroende av vilken åkstil du har och vad du själv gillar. Jag själv är ca 186 och väger kring 85 och åker både på korta mjuka brädor exmpelvis Mckink 157 som är en mjuk park bräda och stenhårda Custom X 164 lite beroende på vilken åkning jag är ute efter. Jag tycker du skulle titta någonstans i mittensektion exempelvis "vanliga" Burton Custom eller kanske Libtech TRS. eller varför inte snacka med Doughboy här på forumet och fråga om det inte finns några grymma brädor från Smokin som skulle passa dig. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gammal åkare ska återuppta snowboarding
Tillbaka
Topp