Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gammal kuriosa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 13237" data-attributes="member: 12483"><p>Jo...</p><p>Brukade låna den på bibban när jag var pjuklarv, minns jag. </p><p>Egon Z, en legend på sin tid, OS-vinnare i Abfahrt i Innsbruck 1964, ....B G Grahn, Chile -66, vad säger man... <suck> minnen, minnen!</p><p></p><p>Däremot har jag ett ex av "Bra Bättre Bäst utför" från 1969, av den franske skidgurun George Joubert, det du! Han har ungefär samma pjäxrecept faktiskt!</p><p></p><p>...börjar ju bete mig som min broder ArcTracer den okuvlige snart, å det går ju inte för sig (no offence Arc!).</p><p>Skärpning nu Ace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 13237, member: 12483"] Jo... Brukade låna den på bibban när jag var pjuklarv, minns jag. Egon Z, en legend på sin tid, OS-vinnare i Abfahrt i Innsbruck 1964, ....B G Grahn, Chile -66, vad säger man... <suck> minnen, minnen! Däremot har jag ett ex av "Bra Bättre Bäst utför" från 1969, av den franske skidgurun George Joubert, det du! Han har ungefär samma pjäxrecept faktiskt! ...börjar ju bete mig som min broder ArcTracer den okuvlige snart, å det går ju inte för sig (no offence Arc!). Skärpning nu Ace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gammal kuriosa
Tillbaka
Topp