Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gammal solid bräda någon som vet årsmodell?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="socker" data-source="post: 987422" data-attributes="member: 118309"><p>Tjenare</p><p></p><p>Satt och snacka snowboard med en polare och frågan kom hur länge jag egentligen åkt. </p><p>Tror jag köpte min första bräda någon gång i början av 90 talet. En orange solidbräda</p><p>syrran köpte samma år en som var röd med vita linjer längs ut om jag minns rätt. så </p><p>frågan är om det skulle kunna finnas någon gammal räv här som har koll på när dessa</p><p>kom ut på marknaden, tyvärr var det ju innan internet fanns så möjligheten att hitta någon </p><p>där verkar inte vara det lättaste :P </p><p></p><p>Finns det någon som kan hjälpa mig??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="socker, post: 987422, member: 118309"] Tjenare Satt och snacka snowboard med en polare och frågan kom hur länge jag egentligen åkt. Tror jag köpte min första bräda någon gång i början av 90 talet. En orange solidbräda syrran köpte samma år en som var röd med vita linjer längs ut om jag minns rätt. så frågan är om det skulle kunna finnas någon gammal räv här som har koll på när dessa kom ut på marknaden, tyvärr var det ju innan internet fanns så möjligheten att hitta någon där verkar inte vara det lättaste :P Finns det någon som kan hjälpa mig?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gammal solid bräda någon som vet årsmodell?
Tillbaka
Topp