Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gammal st.anton säsongare söker korttidsboende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 489469" data-attributes="member: 55515"><p>Tjo!</p><p></p><p>Har lite ledig tid efter jul fram till den 18 januari och tänkte åka ner till mitt andra hem, st.anton. Tyvär åker alla gamla säsongskompisar till fernie i vinter så är lite ont om sovplatser för mig då jag inte känner lika många som förut..</p><p></p><p>Så.. Någon som har en golvplats eller t.om en soffplats till övers mellan 28 dec-18 jan? Förutom gott sällskap erbjuder jag självklart betalning (i natura eller kontant, beror på vem som erbjuder tak över huvudet åt mig..) . Kan även visa dig det bästa av st.anton, åkmässigt.</p><p></p><p>Så... Inte några som bor i pettneo? Ni brukar ha stora fina boenden med möjlighet att ta in extra folk vet jag ... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Eller vilka har mitt gamla boende? Maroi :D? En riktigt skön soffa där vet jag.....</p><p></p><p>Anyway, om ni vet något ställe som har en hyffsat billig sängplats över, hör av er!</p><p></p><p>// Tim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 489469, member: 55515"] Tjo! Har lite ledig tid efter jul fram till den 18 januari och tänkte åka ner till mitt andra hem, st.anton. Tyvär åker alla gamla säsongskompisar till fernie i vinter så är lite ont om sovplatser för mig då jag inte känner lika många som förut.. Så.. Någon som har en golvplats eller t.om en soffplats till övers mellan 28 dec-18 jan? Förutom gott sällskap erbjuder jag självklart betalning (i natura eller kontant, beror på vem som erbjuder tak över huvudet åt mig..) . Kan även visa dig det bästa av st.anton, åkmässigt. Så... Inte några som bor i pettneo? Ni brukar ha stora fina boenden med möjlighet att ta in extra folk vet jag ... ;) Eller vilka har mitt gamla boende? Maroi :D? En riktigt skön soffa där vet jag..... Anyway, om ni vet något ställe som har en hyffsat billig sängplats över, hör av er! // Tim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gammal st.anton säsongare söker korttidsboende
Tillbaka
Topp