Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gammal tråd - radera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 524712" data-attributes="member: 1008"><p>En liten kommentar är att XXL är en mycket potent skida som går igenom det mesta. Detta medför dock att den väger bly, något du kanske inte är sugen på när du går på längre turer. Coomba har jag för mig ska vara marknadsförd som lätt, Gotaman är väl ett säkert kort om än lite tråkigt kanske(nästa års verkar dock väldigt fina med lite tiprocker och aningens bredare), Ant verkar vara en fin chargeskida nästan i klass med XXL men med en rejäl twintip.</p><p></p><p>Du skulle också kunna kolla på Goodha 114, Line Mothership i 195, Salomon X-wing Lab 198.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 524712, member: 1008"] En liten kommentar är att XXL är en mycket potent skida som går igenom det mesta. Detta medför dock att den väger bly, något du kanske inte är sugen på när du går på längre turer. Coomba har jag för mig ska vara marknadsförd som lätt, Gotaman är väl ett säkert kort om än lite tråkigt kanske(nästa års verkar dock väldigt fina med lite tiprocker och aningens bredare), Ant verkar vara en fin chargeskida nästan i klass med XXL men med en rejäl twintip. Du skulle också kunna kolla på Goodha 114, Line Mothership i 195, Salomon X-wing Lab 198. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gammal tråd - radera
Tillbaka
Topp