Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gammal tråd - radera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vogeltorparn" data-source="post: 525536" data-attributes="member: 87233"><p>Jag har själv ungefär samma mått och vikt som du och jag skaffade till i år ett par Goodha 114. Hittils är jag jäkligt nöjd med dem. I pisten finns det definitivt bättre skidor men utanför funkar de fint. Jag har hunnit prova dem i allt från puder till vindpackat uppåkt och där har de levererat. De är förvånansvärt lätta att kasta runt här i snårskogarna runt Funäsdalen samtidigt som de inte bangar för lite högre fart där det öppnar upp. Jag har ett par Dukes monerade på dem men jag har inte gjort några turer än så länge. Har väl knatat som mest ett par hundra meter bara för att testa. Hur de är att tura länge på får nån annan svara på...</p><p></p><p>//TH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vogeltorparn, post: 525536, member: 87233"] Jag har själv ungefär samma mått och vikt som du och jag skaffade till i år ett par Goodha 114. Hittils är jag jäkligt nöjd med dem. I pisten finns det definitivt bättre skidor men utanför funkar de fint. Jag har hunnit prova dem i allt från puder till vindpackat uppåkt och där har de levererat. De är förvånansvärt lätta att kasta runt här i snårskogarna runt Funäsdalen samtidigt som de inte bangar för lite högre fart där det öppnar upp. Jag har ett par Dukes monerade på dem men jag har inte gjort några turer än så länge. Har väl knatat som mest ett par hundra meter bara för att testa. Hur de är att tura länge på får nån annan svara på... //TH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gammal tråd - radera
Tillbaka
Topp