Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Gammal vs modern utrustning för nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1256659" data-attributes="member: 176039"><p>jag har åkt en del telemark vid milleniumskiftet, så säkert på typ de prylar du har. Har inte följt med vad som ändrat sen men det är nog inte utrustningen det är fel på. Tillbaka till barnbacken för att träna upp tekniken! Om du haft läderpjäxor skulle jag nog rekommenderat att byta men ej annars. Men slalom o telemark är helt olika, trots att jag åkt telmark med hyfsad tenik var jag nog en riktig rookie på slalom då jag tog upp det för typ 8 år sen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1256659, member: 176039"] jag har åkt en del telemark vid milleniumskiftet, så säkert på typ de prylar du har. Har inte följt med vad som ändrat sen men det är nog inte utrustningen det är fel på. Tillbaka till barnbacken för att träna upp tekniken! Om du haft läderpjäxor skulle jag nog rekommenderat att byta men ej annars. Men slalom o telemark är helt olika, trots att jag åkt telmark med hyfsad tenik var jag nog en riktig rookie på slalom då jag tog upp det för typ 8 år sen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Gammal vs modern utrustning för nybörjare
Tillbaka
Topp