Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gäng till Japan 2011?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ulno7633" data-source="post: 792933" data-attributes="member: 64383"><p>Shizenkan är bra. Jag o min tjej bodde där en månad 2009 i ett rum. Dormen var rätt sunkig och fylld med partyglada autraliensare. När vi bodde där ingick frukost, vilket är väldigt trevligt, men det gör det inte i dormen. Man kan säkert betala lite extra så fixar dom det.</p><p></p><p>Det enda negativa med Shizenkan är att det ligger lite off. Det tar ca 15 min att gå till byn (dvs korsningen i Hirafu). Vidare är det rätt dåligt med resturanger i närheten, vilket innebär att man måste gå ner till byn varje kväll. Det finns ingen möjlighet att laga mat på rummen och det var ingen servering där. Mataffären ligger även den i byn. Det finns ett Lawson (Seven Eleven) något närmare.</p><p></p><p>Om jag skulle resa dit igen, så skulle jag nog satsa på att försöka bo i Kutschan (staden i närheten) och fixa en bil. Det blir billigare och roligare eftersom japanerna bor där. I Niskeso finns det i princip bara turister framför allt Australiensare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ulno7633, post: 792933, member: 64383"] Shizenkan är bra. Jag o min tjej bodde där en månad 2009 i ett rum. Dormen var rätt sunkig och fylld med partyglada autraliensare. När vi bodde där ingick frukost, vilket är väldigt trevligt, men det gör det inte i dormen. Man kan säkert betala lite extra så fixar dom det. Det enda negativa med Shizenkan är att det ligger lite off. Det tar ca 15 min att gå till byn (dvs korsningen i Hirafu). Vidare är det rätt dåligt med resturanger i närheten, vilket innebär att man måste gå ner till byn varje kväll. Det finns ingen möjlighet att laga mat på rummen och det var ingen servering där. Mataffären ligger även den i byn. Det finns ett Lawson (Seven Eleven) något närmare. Om jag skulle resa dit igen, så skulle jag nog satsa på att försöka bo i Kutschan (staden i närheten) och fixa en bil. Det blir billigare och roligare eftersom japanerna bor där. I Niskeso finns det i princip bara turister framför allt Australiensare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gäng till Japan 2011?!?
Tillbaka
Topp