Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gäng till Japan 2011?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lingon" data-source="post: 801118" data-attributes="member: 15542"><p>Säsongskort niseko</p><p>Boende</p><p>Bil, köppt med by-back deal</p><p>Flyg.</p><p></p><p>Detta kostade mig 36 000:-</p><p>Kom undan fånigt billigt med boendet dock. ca: 3000kr/mån</p><p></p><p>Sen brände jag en del på liftkort på andra orter. Maten kostar som i sverige, möjligtvis lite billigare.</p><p></p><p>Bo i Niseko, ta ett par dagar till Rusutsu, hyr bil eller åk med Black Diamnond Tours. Som kör dit folk i buss till ett ganska rimligt pris lite då och då. Rusutsu tröttnar man snabbt på, kul att åka men inte i flera veckor..</p><p></p><p>Bil gör resan mycket roligare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lingon, post: 801118, member: 15542"] Säsongskort niseko Boende Bil, köppt med by-back deal Flyg. Detta kostade mig 36 000:- Kom undan fånigt billigt med boendet dock. ca: 3000kr/mån Sen brände jag en del på liftkort på andra orter. Maten kostar som i sverige, möjligtvis lite billigare. Bo i Niseko, ta ett par dagar till Rusutsu, hyr bil eller åk med Black Diamnond Tours. Som kör dit folk i buss till ett ganska rimligt pris lite då och då. Rusutsu tröttnar man snabbt på, kul att åka men inte i flera veckor.. Bil gör resan mycket roligare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gäng till Japan 2011?!?
Tillbaka
Topp