Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gäng till Japan 2011?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DJElo" data-source="post: 842875" data-attributes="member: 119206"><p>bara en funderare ..tankte kolla om nan har vet typ hur mycke det kostar att hoppa upp till niseko fran nagano/tokyo i mitten feb nar jag e dar..pratar just nu med polarna om att kanske varma upp lite i nagano,hoppa upp till niseko och antingen stanna dar om det dumpar eller bara ett par dar innan vi drar till seki .skulle ju va kul att traffa lite fr folk och ni ser ut att alla dra niseko :p annars far det bli nasta vinter nar jag bor i jpn :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DJElo, post: 842875, member: 119206"] bara en funderare ..tankte kolla om nan har vet typ hur mycke det kostar att hoppa upp till niseko fran nagano/tokyo i mitten feb nar jag e dar..pratar just nu med polarna om att kanske varma upp lite i nagano,hoppa upp till niseko och antingen stanna dar om det dumpar eller bara ett par dar innan vi drar till seki .skulle ju va kul att traffa lite fr folk och ni ser ut att alla dra niseko :p annars far det bli nasta vinter nar jag bor i jpn :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gäng till Japan 2011?!?
Tillbaka
Topp