Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Går det att laga mina skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gabbe88" data-source="post: 507312" data-attributes="member: 90397"><p>Nu är det så här. Jag har på nått underligt vis lyckats att separera lagerna i tailen på mina Atomic Stomp. Lagret med stålkant är i en del och oskadat likaså lagret över det.</p><p>På nått vis har det i alla fall delat sig ungefär 20 cm från tailens början och in mot bindningen, jag har alltså som en "flärp" som jag är måttligt irriterad på.</p><p></p><p>Hade varit kanon om det går att fixa så man har ett paar lekskidor i vinter.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gabbe88, post: 507312, member: 90397"] Nu är det så här. Jag har på nått underligt vis lyckats att separera lagerna i tailen på mina Atomic Stomp. Lagret med stålkant är i en del och oskadat likaså lagret över det. På nått vis har det i alla fall delat sig ungefär 20 cm från tailens början och in mot bindningen, jag har alltså som en "flärp" som jag är måttligt irriterad på. Hade varit kanon om det går att fixa så man har ett paar lekskidor i vinter. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Går det att laga mina skidor?
Tillbaka
Topp