Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Går det att laga mina skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 507314" data-attributes="member: 53337"><p>har polare med liknande problem.. dom har popnitat ihop tailen på flera ställen så att den håller ihop!</p><p></p><p>det går ju aldrig att laga den så mycket att du kommer kunna ha samma svikt och popp i den, men de går ju att fixa den så pass mycket att den håller att åka med!</p><p></p><p>så popnitar är mitt tips! finns säkert andra som gjort på annat vis :P</p><p></p><p>lycka till! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 507314, member: 53337"] har polare med liknande problem.. dom har popnitat ihop tailen på flera ställen så att den håller ihop! det går ju aldrig att laga den så mycket att du kommer kunna ha samma svikt och popp i den, men de går ju att fixa den så pass mycket att den håller att åka med! så popnitar är mitt tips! finns säkert andra som gjort på annat vis :P lycka till! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Går det att laga mina skidor?
Tillbaka
Topp