Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Garmin Fenix 3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1071508" data-attributes="member: 121331"><p>Hej,</p><p>Jag har en, är faktiskt riktigt nöjd. Smidigt med blåtand och Wifi och appen på tfnen eller plattan. Kul är att de fortsätter att lägga till funktioner via firmware-uppdateringar. </p><p></p><p>Använder min med ett HRM Run pulsband, mest för löpning och hiking. För mig hjälper det med motivationen när klockan talar om att jag höjt mitt VO2max, satt nytt rekord på 5km osv, sporrar till mer träning helt enkelt. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Klar förbättring mot min gamla Forerunner.</p><p></p><p>Har testat den vid skidåkning en gång, funkade helt OK. Problem var att jag råkade pausa några ggr när jag tog av/på handskar och ryggsäcken.</p><p></p><p>Finns ju dessutom varianter på den som ser tillräckligt OK ut för att bära till vardags, och då har du ju stegräknare/sömnanalys och allt sånt. Men inget jag har testat alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1071508, member: 121331"] Hej, Jag har en, är faktiskt riktigt nöjd. Smidigt med blåtand och Wifi och appen på tfnen eller plattan. Kul är att de fortsätter att lägga till funktioner via firmware-uppdateringar. Använder min med ett HRM Run pulsband, mest för löpning och hiking. För mig hjälper det med motivationen när klockan talar om att jag höjt mitt VO2max, satt nytt rekord på 5km osv, sporrar till mer träning helt enkelt. ;) Klar förbättring mot min gamla Forerunner. Har testat den vid skidåkning en gång, funkade helt OK. Problem var att jag råkade pausa några ggr när jag tog av/på handskar och ryggsäcken. Finns ju dessutom varianter på den som ser tillräckligt OK ut för att bära till vardags, och då har du ju stegräknare/sömnanalys och allt sånt. Men inget jag har testat alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Garmin Fenix 3
Tillbaka
Topp