Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Garmont Adrenalin VS Endorphine
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iana" data-source="post: 395971" data-attributes="member: 29664"><p>Tänkte kolla här om ngn har erfarenhet av ovan nämnda rando pjäxor?</p><p>Passform (skiljer såklart mellan olika fötter men är ändå intresserad!)</p><p>Värme? Hur är innerskorna?</p><p>Comfort? Är innerskorna sköna, eller vill man byta på en gång?</p><p>Stabilitet? Fungerar de att bränna på rejält med?</p><p>Stämmer de i stl med dina gamla pjäxor? (ska beställa då min stl inte fanns i butik)</p><p>Tacksam för ALLA åsikter och erfarenheter av dessa!</p><p>Om någon byggt om skalet vill jag även veta hur och om det fungerade bra.</p><p>VIll även veta om ngn bytt till annan innersko och hur det fungerat. </p><p></p><p>TACKAR PÅ FÖRHAND</p><p>/ iana</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iana, post: 395971, member: 29664"] Tänkte kolla här om ngn har erfarenhet av ovan nämnda rando pjäxor? Passform (skiljer såklart mellan olika fötter men är ändå intresserad!) Värme? Hur är innerskorna? Comfort? Är innerskorna sköna, eller vill man byta på en gång? Stabilitet? Fungerar de att bränna på rejält med? Stämmer de i stl med dina gamla pjäxor? (ska beställa då min stl inte fanns i butik) Tacksam för ALLA åsikter och erfarenheter av dessa! Om någon byggt om skalet vill jag även veta hur och om det fungerade bra. VIll även veta om ngn bytt till annan innersko och hur det fungerat. TACKAR PÅ FÖRHAND / iana [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Garmont Adrenalin VS Endorphine
Tillbaka
Topp