Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Garmont Axon klickljud
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perka" data-source="post: 497613" data-attributes="member: 14270"><p>Har precis skaffat mig ett par garmont axon. När jag kör dem i dess mest framåtlutade läge klickar det till och släpper (något släpper och pjäxan flexar fram någon cm till) när det blir rejält tryck på pjäxan (slag eller när jag trycker till).</p><p></p><p>Någon som varit med om något liknande och vet vad det kan vara och hur man förebygger? Har sedan dess bara kört dem i den mer uppräta positionen och det tycks fungera so far.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perka, post: 497613, member: 14270"] Har precis skaffat mig ett par garmont axon. När jag kör dem i dess mest framåtlutade läge klickar det till och släpper (något släpper och pjäxan flexar fram någon cm till) när det blir rejält tryck på pjäxan (slag eller när jag trycker till). Någon som varit med om något liknande och vet vad det kan vara och hur man förebygger? Har sedan dess bara kört dem i den mer uppräta positionen och det tycks fungera so far. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Garmont Axon klickljud
Tillbaka
Topp