Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Garmont Squadra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mellanstrom" data-source="post: 1034780" data-attributes="member: 119259"><p>Halloj! </p><p></p><p>Jag har ett par blå Garmont Squadra som inköptes begagnade för någon säsong sedan. I stort är jag nöjd med pjäxan, men det klämmer lite på insidan av fotknölen i ena skon. Tanken har därför slagit mig att jag kanske skulle ge mig på att slänga in innerskorna i ugnen och testa att forma om dem. </p><p></p><p>Squadran fanns ju (vad jag förstår) med både "vanlig" innersko och en G-Fit-variant som ska gå att omforma. Men hur ska jag kunna veta vilken typ av innersko jag har...? Och vad händer om jag slänger in en "vanlig" innersko i ugnen...? Det står nämligen inga beteckningar på innerskon.</p><p></p><p>Tacksam för input!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mellanstrom, post: 1034780, member: 119259"] Halloj! Jag har ett par blå Garmont Squadra som inköptes begagnade för någon säsong sedan. I stort är jag nöjd med pjäxan, men det klämmer lite på insidan av fotknölen i ena skon. Tanken har därför slagit mig att jag kanske skulle ge mig på att slänga in innerskorna i ugnen och testa att forma om dem. Squadran fanns ju (vad jag förstår) med både "vanlig" innersko och en G-Fit-variant som ska gå att omforma. Men hur ska jag kunna veta vilken typ av innersko jag har...? Och vad händer om jag slänger in en "vanlig" innersko i ugnen...? Det står nämligen inga beteckningar på innerskon. Tacksam för input! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Garmont Squadra
Tillbaka
Topp