Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Gaustabanan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1289203" data-attributes="member: 146777"><p>När jag var där ryktades det även att de kräver guide om man tar banan upp och inte den markerade backen ner? Ingen aning hur det ska kontrolleras dock.</p><p>Finns riktigt fin piståkning i systemet, och även några fina rännor nere. Men utsikten från gaustatoppen är svårslagen och känslan är nog värd iaf ett åk. Kolla öppettiderna. Vi var där i februari några år sen och då var det inte öppet särsklit ofta. Vi gick upp och var snabbare än de som väntade. Vill man testa på turandet så tycker jag att gausta inte är så dumt, rätt snällt och lätt att hitta.</p><p>Annars är det ett fint ställe. Rätt vindkänsligt dock. 4 stolsliften "G" är det första som stängs och river då ett stort hål i systemet. Dels så saknas förbindelsen mellan delarna och dels är de backarna där längst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1289203, member: 146777"] När jag var där ryktades det även att de kräver guide om man tar banan upp och inte den markerade backen ner? Ingen aning hur det ska kontrolleras dock. Finns riktigt fin piståkning i systemet, och även några fina rännor nere. Men utsikten från gaustatoppen är svårslagen och känslan är nog värd iaf ett åk. Kolla öppettiderna. Vi var där i februari några år sen och då var det inte öppet särsklit ofta. Vi gick upp och var snabbare än de som väntade. Vill man testa på turandet så tycker jag att gausta inte är så dumt, rätt snällt och lätt att hitta. Annars är det ett fint ställe. Rätt vindkänsligt dock. 4 stolsliften "G" är det första som stängs och river då ett stort hål i systemet. Dels så saknas förbindelsen mellan delarna och dels är de backarna där längst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Gaustabanan
Tillbaka
Topp