Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Gaustablikk, påskhelgen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pistgubbe" data-source="post: 1056508" data-attributes="member: 75055"><p>Vi var där i början av augusti. Det var helt grymt, kanske det häftigaste jag upplevt någonsin. Skidåkningen är i en liten pist (förvisso med några riktigt fina hopp och lite rails etc.) så det är inte skidåkningen som sådan man åker hit för. Vi hade nog extrem tur i år med snömängd och väder. Det var hur mycket snö som helst och varmt och skönt. Efter skidåkningen tog vi bilen ner till byn (tog kanske 30min). Där var det 30C och vi hoppade direkt i den kristallklara fjorden med 25C i vattnet och snorklade. Svårslaget var som helst i världen. Rekommenderar dock varmt att kombinera med vandring. Typ en vecka i Folgefonna blir nog riktigt enformigt om man inte är där för att hårdträna hopp. Skall se om jag kan få upp något kort från mobilen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pistgubbe, post: 1056508, member: 75055"] Vi var där i början av augusti. Det var helt grymt, kanske det häftigaste jag upplevt någonsin. Skidåkningen är i en liten pist (förvisso med några riktigt fina hopp och lite rails etc.) så det är inte skidåkningen som sådan man åker hit för. Vi hade nog extrem tur i år med snömängd och väder. Det var hur mycket snö som helst och varmt och skönt. Efter skidåkningen tog vi bilen ner till byn (tog kanske 30min). Där var det 30C och vi hoppade direkt i den kristallklara fjorden med 25C i vattnet och snorklade. Svårslaget var som helst i världen. Rekommenderar dock varmt att kombinera med vandring. Typ en vecka i Folgefonna blir nog riktigt enformigt om man inte är där för att hårdträna hopp. Skall se om jag kan få upp något kort från mobilen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Gaustablikk, påskhelgen
Tillbaka
Topp