Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gayblades- och Bögmarksåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eppe" data-source="post: 1590" data-attributes="member: 13127"><p>Haha!! Ni snackar om att det skulle vara som inte våga släppa sargen när man åker med fastspänd häl.... Ni borde satsa på längdåkning istället. Jag skulle vilja se den Skidåkare som inte åker skiten ur sina telispolare (förutsatt att dom har motsvarande erfarenhet)</p><p>Min erfarenhet är att misslyckade skidåkare börjar med telisar.. </p><p>Visst om man tycker det e kul med telisar så får man gärna leka med dom, men kom inte å säg att dom har en chans mot vanliga skidor. Skidåkare kör hårdare, snabbare, högre och brutalare än telis-stofilerna.</p><p>Nu undrar jag: Alla telemarks åkare, varför åka en gammal, sämre version av skidåkning när ni kan lösa era självförtroende problem med lite nya ALPINA prylar? Ungefär som att kolla på svartvit TV när det finns DVD och Widescreen..</p><p></p><p>För övrigt så är Snowblades riktigt tråkigt och töntigt, men om NI tycker det är kul så ha kul å var töntiga...</p><p></p><p>//antiTELISkommisionen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eppe, post: 1590, member: 13127"] Haha!! Ni snackar om att det skulle vara som inte våga släppa sargen när man åker med fastspänd häl.... Ni borde satsa på längdåkning istället. Jag skulle vilja se den Skidåkare som inte åker skiten ur sina telispolare (förutsatt att dom har motsvarande erfarenhet) Min erfarenhet är att misslyckade skidåkare börjar med telisar.. Visst om man tycker det e kul med telisar så får man gärna leka med dom, men kom inte å säg att dom har en chans mot vanliga skidor. Skidåkare kör hårdare, snabbare, högre och brutalare än telis-stofilerna. Nu undrar jag: Alla telemarks åkare, varför åka en gammal, sämre version av skidåkning när ni kan lösa era självförtroende problem med lite nya ALPINA prylar? Ungefär som att kolla på svartvit TV när det finns DVD och Widescreen.. För övrigt så är Snowblades riktigt tråkigt och töntigt, men om NI tycker det är kul så ha kul å var töntiga... //antiTELISkommisionen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gayblades- och Bögmarksåkning
Tillbaka
Topp