Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ge upp livet i Göteborg för ett liv i Östersund/Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasqvitslund" data-source="post: 1141505" data-attributes="member: 135421"><p>Olyckligt att det är så. Vi var väl inte mätta på livet där uppe, hade fantastiskt bra boende i Östersund i villa, skoter, bostadsrätt i Duved. Men vi kände oss mogna för att testa något nytt, även för att få våra karriärer mer i den riktning som vi vill så var en flytt ett måste. Men med mer erfarenhet kan vi få de tjänster vi vill i Jämtland om vi flyttar upp igen, livet är långt och som pensionär vill jag bo i Åre. </p><p></p><p>Om hon älskar dig så tycker jag väl att hon bör ta sig en riktig funderare på om du är värd den möjligheten, risken hon tar är ju att du vantrivs mer och mer och till slut lämnar henne, och Göteborg. Spontant så bör ni reda ut det innan ni skaffar barn, för sen blir det än svårare att bryta loss kan jag tänka mig, åtminstone om det inkluderar en flytt 90 mil bort från barnen. Nu blev det djupt, önskar dig lycka till med livspusslet! Men jag tycker du ska röra på dig och sambon, sexstrejka eller något annat genialiskt, och testa på Jämtland, annars kommer du i hela ditt liv gå runt och undra vad som kunde blivit om du tog chansen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasqvitslund, post: 1141505, member: 135421"] Olyckligt att det är så. Vi var väl inte mätta på livet där uppe, hade fantastiskt bra boende i Östersund i villa, skoter, bostadsrätt i Duved. Men vi kände oss mogna för att testa något nytt, även för att få våra karriärer mer i den riktning som vi vill så var en flytt ett måste. Men med mer erfarenhet kan vi få de tjänster vi vill i Jämtland om vi flyttar upp igen, livet är långt och som pensionär vill jag bo i Åre. Om hon älskar dig så tycker jag väl att hon bör ta sig en riktig funderare på om du är värd den möjligheten, risken hon tar är ju att du vantrivs mer och mer och till slut lämnar henne, och Göteborg. Spontant så bör ni reda ut det innan ni skaffar barn, för sen blir det än svårare att bryta loss kan jag tänka mig, åtminstone om det inkluderar en flytt 90 mil bort från barnen. Nu blev det djupt, önskar dig lycka till med livspusslet! Men jag tycker du ska röra på dig och sambon, sexstrejka eller något annat genialiskt, och testa på Jämtland, annars kommer du i hela ditt liv gå runt och undra vad som kunde blivit om du tog chansen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ge upp livet i Göteborg för ett liv i Östersund/Åre?
Tillbaka
Topp