Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Gear talk Världscupen 25/26
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP1" data-source="post: 1326203" data-attributes="member: 158146"><p>Van Deer-pjuck: Från början var det Lange men gråa. Sen hoppade Lange av, de fick tillverka själva. Scarpa är nu producenten. Jag vet inte om HK, Timon åker på den nya Scarpa-pjucken eller har några gamla Lange kvar i lager?</p><p></p><p>Marker: Är det verkligen någon som åker på Xcell? Det var länge sedan jag såg någon sådan på högsta nivån i tävlingssammanhang. Det är ju säkra, löser ut, men har tyvärr lite sämre isgrepp. Jag får spana in sändningarna lite noggrannare!</p><p></p><p>Ny Look: Även den har jag missat. Letad upp den på ett annan skidforum: </p><p>[ATTACH=full]41825[/ATTACH]</p><p></p><p>En annan spaning är att väldigt många Head-åkare använder den gamla silverfärgade bindningen, som försvann för fem år sedan. Bild på vinnaren igår: </p><p></p><p>[ATTACH=full]41826[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP1, post: 1326203, member: 158146"] Van Deer-pjuck: Från början var det Lange men gråa. Sen hoppade Lange av, de fick tillverka själva. Scarpa är nu producenten. Jag vet inte om HK, Timon åker på den nya Scarpa-pjucken eller har några gamla Lange kvar i lager? Marker: Är det verkligen någon som åker på Xcell? Det var länge sedan jag såg någon sådan på högsta nivån i tävlingssammanhang. Det är ju säkra, löser ut, men har tyvärr lite sämre isgrepp. Jag får spana in sändningarna lite noggrannare! Ny Look: Även den har jag missat. Letad upp den på ett annan skidforum: [ATTACH type="full" size="1166x581"]41825[/ATTACH] En annan spaning är att väldigt många Head-åkare använder den gamla silverfärgade bindningen, som försvann för fem år sedan. Bild på vinnaren igår: [ATTACH type="full" size="951x657"]41826[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Gear talk Världscupen 25/26
Tillbaka
Topp