Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gearfinder - Ekvation
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skogstok" data-source="post: 12735" data-attributes="member: 15941"><p>Kära vänner, med allra största sannolikhet så finns svaret på min fundering väl dokumenterat någonannan stans på denna sida. Men med mina begränsade kunskaper i SQL och eftersom jag inte hittat något frågeformulär för mindre kvalificerade användare ger jag här experterna möjlighet att glänsa med sina outtömliga kunskaper ännu en gång. </p><p>Jag behöver hjälp med ett eller flera förslag på följande ekvation: </p><p></p><p></p><p>Kön: Herre </p><p>Längd: 188</p><p>Vikt: 87</p><p>Benstyrka: Tämligen god</p><p>Sko: Scarpa T1</p><p>Telisskida: X1</p><p>Längd: X2</p><p>Åkstil: Aggresiv</p><p>Åkterräng: Mest i alperna och helst offpist (annars blir det alpinlaggen)</p><p></p><p></p><p>Frågan är: Vad är = X1 och X2 ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skogstok, post: 12735, member: 15941"] Kära vänner, med allra största sannolikhet så finns svaret på min fundering väl dokumenterat någonannan stans på denna sida. Men med mina begränsade kunskaper i SQL och eftersom jag inte hittat något frågeformulär för mindre kvalificerade användare ger jag här experterna möjlighet att glänsa med sina outtömliga kunskaper ännu en gång. Jag behöver hjälp med ett eller flera förslag på följande ekvation: Kön: Herre Längd: 188 Vikt: 87 Benstyrka: Tämligen god Sko: Scarpa T1 Telisskida: X1 Längd: X2 Åkstil: Aggresiv Åkterräng: Mest i alperna och helst offpist (annars blir det alpinlaggen) Frågan är: Vad är = X1 och X2 ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gearfinder - Ekvation
Tillbaka
Topp