Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Geilo, hafjell ö/kvitfjell eller Trysil/hemsedal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Arn" data-source="post: 1236668" data-attributes="member: 174039"><p>Förra året blev de svenska fjäll då Norge hade stängt sina gränser</p><p></p><p>I år tänkte jag satsa på norska fjäll</p><p></p><p>Funderar på att åka första resan tidigt under säsong, antingen veckan efter nyår eller veckan före jul. Det senare är en stor utmaning ur snösynpunkt och inte säkert alla backar är öppna.</p><p></p><p>Är det någon av dessa anläggningar som är mer snösäker samt störst chans till flest öppna backar? Ni som har besökt flera av dessa anläggningar vilken eller vilka tycker ni var trevligast? Av anläggningarna ovan har jag bara besökt Trysil som var mycket trevlig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Arn, post: 1236668, member: 174039"] Förra året blev de svenska fjäll då Norge hade stängt sina gränser I år tänkte jag satsa på norska fjäll Funderar på att åka första resan tidigt under säsong, antingen veckan efter nyår eller veckan före jul. Det senare är en stor utmaning ur snösynpunkt och inte säkert alla backar är öppna. Är det någon av dessa anläggningar som är mer snösäker samt störst chans till flest öppna backar? Ni som har besökt flera av dessa anläggningar vilken eller vilka tycker ni var trevligast? Av anläggningarna ovan har jag bara besökt Trysil som var mycket trevlig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Geilo, hafjell ö/kvitfjell eller Trysil/hemsedal
Tillbaka
Topp