Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
geneva airport - Val Thorens transfer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="grottrolf" data-source="post: 497310" data-attributes="member: 70169"><p>Hej alla glada snö-älskare där ute.</p><p>Vinterns åkning är bokad, jag och min bror drar till val Thorens.</p><p>Vi har redan bokat våran flygresa till Geneve. Tänkte höra hur de är med transfer mellan Geneve airport och Val Thorens. Som jag har fattat de går de direkt bussar från flygplatsen.</p><p>Min fråga är iaf om detta är något man behöver boka innan eller om de inte är några problem att lösa på plats? och om det finns många bolag som åker och så så fall vilket bolag man ska välja?</p><p></p><p>Bästa svängen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grottrolf, post: 497310, member: 70169"] Hej alla glada snö-älskare där ute. Vinterns åkning är bokad, jag och min bror drar till val Thorens. Vi har redan bokat våran flygresa till Geneve. Tänkte höra hur de är med transfer mellan Geneve airport och Val Thorens. Som jag har fattat de går de direkt bussar från flygplatsen. Min fråga är iaf om detta är något man behöver boka innan eller om de inte är några problem att lösa på plats? och om det finns många bolag som åker och så så fall vilket bolag man ska välja? Bästa svängen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
geneva airport - Val Thorens transfer
Tillbaka
Topp