Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Geneve - Grenoble
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1037032" data-attributes="member: 83225"><p>Det låter inte som en helt enkel manöver. För det första är det ju ganska långt emellan dem men dessutom känns det som att de flesta shuttleföretag fokuserar på att ta folk från dessa ställen upp till bergen. Inte emellan dem. Men en gissning skulle vara att kolla på tåg från Geneve till Moutiers och sen försöka hoppa på en shuttlebuss därifrån till Grenoble Isere (om det nu är den flygplatsen du menar). Annars går det säkert tåg från Geneve och in till Grenoble och sen buss därifrån ut till flygplatsen men skulle kunna tänka mig att den sträckan är mindre trafikerad.</p><p></p><p>Eller så skulle jag kolla på hyrbil. Eftersom det ändå är så pass nära är det inte omöjligt att de har ganska rimliga priser även om man lämnar tillbaka på annan flygplats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1037032, member: 83225"] Det låter inte som en helt enkel manöver. För det första är det ju ganska långt emellan dem men dessutom känns det som att de flesta shuttleföretag fokuserar på att ta folk från dessa ställen upp till bergen. Inte emellan dem. Men en gissning skulle vara att kolla på tåg från Geneve till Moutiers och sen försöka hoppa på en shuttlebuss därifrån till Grenoble Isere (om det nu är den flygplatsen du menar). Annars går det säkert tåg från Geneve och in till Grenoble och sen buss därifrån ut till flygplatsen men skulle kunna tänka mig att den sträckan är mindre trafikerad. Eller så skulle jag kolla på hyrbil. Eftersom det ändå är så pass nära är det inte omöjligt att de har ganska rimliga priser även om man lämnar tillbaka på annan flygplats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Geneve - Grenoble
Tillbaka
Topp