Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ghetto eller Jibb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tittti540" data-source="post: 446855" data-attributes="member: 62832"><p>jag tycker att man är jibber då man hoppar å leker å har roligt.</p><p>sedan finns det ju olika stilar, som det finns inom allt.</p><p>vissa lyssnar på hiphop vissa lyssnar på pop eller rock eller jazz eller what ever.</p><p>sedan att stora kläder å hiphop "hör till" jibbingen lite, det gör de ju.</p><p>MEN</p><p>åker man runt med pistol i backen och sånt där är det väl lite mer GANGSTA, men det är väl ännu en stil. </p><p>det finns många stilar. det har väl/ju alltid varit så att dom som har en stil som sticker ut blir mer uppmärksammad och det är därför folk WHINAR, för att folk sticker ut för mycket, bryter mot normerna å allt de där blaha.</p><p>det behöver väl inte vara larvigt och töntigt att åka "GHEEEDO" . eftersom det bara är en stil bland alla andra.</p><p>jibba är en sak, men alla har olika stilar och bara för att stilen heter gansgter/ghetto/m.m så tror jag inte att nån allvarligt tror att dom är en riktig gangster från compton.</p><p>det är väl bra att alla har olika stilar och om nu steeezzy grejer och 4bi9 kopplas ihop med pistoler och ghetton får det väl vara så, dom åker skidor och är jävligt duktiga det är väl de som är huvudsaken!!??!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tittti540, post: 446855, member: 62832"] jag tycker att man är jibber då man hoppar å leker å har roligt. sedan finns det ju olika stilar, som det finns inom allt. vissa lyssnar på hiphop vissa lyssnar på pop eller rock eller jazz eller what ever. sedan att stora kläder å hiphop "hör till" jibbingen lite, det gör de ju. MEN åker man runt med pistol i backen och sånt där är det väl lite mer GANGSTA, men det är väl ännu en stil. det finns många stilar. det har väl/ju alltid varit så att dom som har en stil som sticker ut blir mer uppmärksammad och det är därför folk WHINAR, för att folk sticker ut för mycket, bryter mot normerna å allt de där blaha. det behöver väl inte vara larvigt och töntigt att åka "GHEEEDO" . eftersom det bara är en stil bland alla andra. jibba är en sak, men alla har olika stilar och bara för att stilen heter gansgter/ghetto/m.m så tror jag inte att nån allvarligt tror att dom är en riktig gangster från compton. det är väl bra att alla har olika stilar och om nu steeezzy grejer och 4bi9 kopplas ihop med pistoler och ghetton får det väl vara så, dom åker skidor och är jävligt duktiga det är väl de som är huvudsaken!!??!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ghetto eller Jibb?
Tillbaka
Topp