Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ghetto eller Jibb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 446860" data-attributes="member: 76154"><p>Jibber är man väl om man vill kalla sig för det. Onödigt att blanda ihop gangsta och parkåkning, då skidor i nuläget är vitare än golf och segling. Däremot får man ju köra runt i 6 XL tall tees och Street Wears ormskinnsbootcut-brallor om man vill. Så länge man inte kallar det Gangsta. Själv tycker jag att jibb låter jävligt fult det med, de flesta som kallar sig jibbers är hardcore whiggas på 12 år som bombar videoklippen med studsmatte-<strong>TEASERS</strong> ( Va fan!?)</p><p></p><p>I grunden är vi ju alla skidåkare, oavsett om man heter Hasse Mute och är 108 år gammal eller är polack och heter Piotr. Skidåkare räcker bra tycker jag, då är det ju bara att lägga till New school om man vill va tydlig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 446860, member: 76154"] Jibber är man väl om man vill kalla sig för det. Onödigt att blanda ihop gangsta och parkåkning, då skidor i nuläget är vitare än golf och segling. Däremot får man ju köra runt i 6 XL tall tees och Street Wears ormskinnsbootcut-brallor om man vill. Så länge man inte kallar det Gangsta. Själv tycker jag att jibb låter jävligt fult det med, de flesta som kallar sig jibbers är hardcore whiggas på 12 år som bombar videoklippen med studsmatte-[b]TEASERS[/b] ( Va fan!?) I grunden är vi ju alla skidåkare, oavsett om man heter Hasse Mute och är 108 år gammal eller är polack och heter Piotr. Skidåkare räcker bra tycker jag, då är det ju bara att lägga till New school om man vill va tydlig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ghetto eller Jibb?
Tillbaka
Topp