Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ghetto eller Jibb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CarlGustafsson" data-source="post: 462664" data-attributes="member: 56291"><p>Tänkte bara börja med att säga att inte läst exakt alla inlägg som om jag råkar repetera nåt någon annan sagt så släpp det bara...</p><p></p><p>Någon sa att säkerligen tror dom inte att dom är riktiga gangster, men man börjar ju undra. För när dom lägger inte sina filmer på Fr och deras polare sätter ett mysigt åk med sina stora brallor och lägger på en fet rideaway så skriker dom "That was so sick!" som om det var deras modersmål! Vafan?! Jag har inget emot stora, brallor, det är snyggt till en gräns och rideaways funkar det med men kan man inte hålla sig till svenskan. För man hör hur jävla falska det låter... </p><p></p><p>Jag har kört med lagomt stora kläder fram till nu men funderar på att tighta till det lite bara för att visa mitt mottycke mot dom riktigt överdrivna åkarna.. För när det kommer till kritan så skulle det vara mer logiskt att vi faktikst åker med punk-kläder då detta ärligt talat, för det flesta av oss, svenskar är ett mer relevant sätt att motsätta sig vissa saker i samhället som hip-hopen gör i usa. Nu har jag generaliserat hip-hopen en del och det är inget jag säger är korrekt men mycker hip-hop går ju ut på att berätta lite om sitt hårda liv i ghettot där man säljer knark. Vi har sån tur är inte så mycket av detta i sverige, och dom som har det åker garanterat inte skidor, då skidor är lika vanilla som ett afrikanskt jaktlag på 1800-talet... </p><p></p><p>Men med det hela vill jag ha sagt att fortsätt ha stora kläder, lyssna på hip-hop för hip-hop är bra skit, men tona kanske ner vissa delar som gör att det går över gränsen... Typ som att fösöka snacka gangster-engelska med dina p 12 kompisar... PEACE!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CarlGustafsson, post: 462664, member: 56291"] Tänkte bara börja med att säga att inte läst exakt alla inlägg som om jag råkar repetera nåt någon annan sagt så släpp det bara... Någon sa att säkerligen tror dom inte att dom är riktiga gangster, men man börjar ju undra. För när dom lägger inte sina filmer på Fr och deras polare sätter ett mysigt åk med sina stora brallor och lägger på en fet rideaway så skriker dom "That was so sick!" som om det var deras modersmål! Vafan?! Jag har inget emot stora, brallor, det är snyggt till en gräns och rideaways funkar det med men kan man inte hålla sig till svenskan. För man hör hur jävla falska det låter... Jag har kört med lagomt stora kläder fram till nu men funderar på att tighta till det lite bara för att visa mitt mottycke mot dom riktigt överdrivna åkarna.. För när det kommer till kritan så skulle det vara mer logiskt att vi faktikst åker med punk-kläder då detta ärligt talat, för det flesta av oss, svenskar är ett mer relevant sätt att motsätta sig vissa saker i samhället som hip-hopen gör i usa. Nu har jag generaliserat hip-hopen en del och det är inget jag säger är korrekt men mycker hip-hop går ju ut på att berätta lite om sitt hårda liv i ghettot där man säljer knark. Vi har sån tur är inte så mycket av detta i sverige, och dom som har det åker garanterat inte skidor, då skidor är lika vanilla som ett afrikanskt jaktlag på 1800-talet... Men med det hela vill jag ha sagt att fortsätt ha stora kläder, lyssna på hip-hop för hip-hop är bra skit, men tona kanske ner vissa delar som gör att det går över gränsen... Typ som att fösöka snacka gangster-engelska med dina p 12 kompisar... PEACE! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ghetto eller Jibb?
Tillbaka
Topp