Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ghetto eller Jibb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pSundberg" data-source="post: 463425"><p>för det första spelar det väll fan igen roll vilken "stil" men har, känns som att alla lägger alla penngar och tid på "feta" kläder och skit än att bara åka och göra nått värt..</p><p></p><p>näää men va fan glida ner för en backe med riktigt stor kläder ett par skidor känns om inte annat jävlit gangster. Bloods och Crips värkar ju vara riktigt lugna och fina killar om man jämför med skidåkarna. Har slutat åka nu för jag vågar inte åka till backarna längre. Det är ett riktigt hårt liv i liften nuförtiden har jag hört</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pSundberg, post: 463425"] för det första spelar det väll fan igen roll vilken "stil" men har, känns som att alla lägger alla penngar och tid på "feta" kläder och skit än att bara åka och göra nått värt.. näää men va fan glida ner för en backe med riktigt stor kläder ett par skidor känns om inte annat jävlit gangster. Bloods och Crips värkar ju vara riktigt lugna och fina killar om man jämför med skidåkarna. Har slutat åka nu för jag vågar inte åka till backarna längre. Det är ett riktigt hårt liv i liften nuförtiden har jag hört [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ghetto eller Jibb?
Tillbaka
Topp