Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ghetto Lifestyle.. Eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiklasLundberg" data-source="post: 536186" data-attributes="member: 32653"><p>Jeeez,</p><p></p><p>Jag, som ekta gangsta, tycker att det suger fett när folk måste skylta med att dom är gangsta. Att vara gangsta är något man är innuti och så fort man skryter om det har man förlorat sin mojo (någon riktig gangsta snor den och din scullcandy!). Det sitter inte i kläderna heller alla kids out there, själv åker jag i grön parkas som morfar hade förr. På huvudet har jag en motorcykelmössa från 50-talet i läder och till det kortbyxor. Laggen är av trä med reservspets i järn. Det är riktig gangsta stil! Sen det här snacket med vapen... alltså man har inte vapen förrän man fyllt minst 18, That's packing a piece if you know what I'm saying? Sen är det det här med liftar... en riktig gangsta går upp för backen, dessutom ska det inte vara någon snö, men lik förbannat ska man åka ner!!! That's gansta man. </p><p>Whooa, Bronx är ju rena snobbstället jämfört med Gärdet. DET är the hood (även om jag inte bor där) där pratar vi "farligt" shit fy fanders. Sen på lördagkvällar, en gangsta ser alla kvällar som lördagkvällar och går ut fett hårt jao, med ett glas mjölk och 50-bitars pussel. Sa jag att det var hemma hos mamma?</p><p></p><p>Så det var allt från gatans kung för denna gång, "Live long and prosper".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiklasLundberg, post: 536186, member: 32653"] Jeeez, Jag, som ekta gangsta, tycker att det suger fett när folk måste skylta med att dom är gangsta. Att vara gangsta är något man är innuti och så fort man skryter om det har man förlorat sin mojo (någon riktig gangsta snor den och din scullcandy!). Det sitter inte i kläderna heller alla kids out there, själv åker jag i grön parkas som morfar hade förr. På huvudet har jag en motorcykelmössa från 50-talet i läder och till det kortbyxor. Laggen är av trä med reservspets i järn. Det är riktig gangsta stil! Sen det här snacket med vapen... alltså man har inte vapen förrän man fyllt minst 18, That's packing a piece if you know what I'm saying? Sen är det det här med liftar... en riktig gangsta går upp för backen, dessutom ska det inte vara någon snö, men lik förbannat ska man åka ner!!! That's gansta man. Whooa, Bronx är ju rena snobbstället jämfört med Gärdet. DET är the hood (även om jag inte bor där) där pratar vi "farligt" shit fy fanders. Sen på lördagkvällar, en gangsta ser alla kvällar som lördagkvällar och går ut fett hårt jao, med ett glas mjölk och 50-bitars pussel. Sa jag att det var hemma hos mamma? Så det var allt från gatans kung för denna gång, "Live long and prosper". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ghetto Lifestyle.. Eller?
Tillbaka
Topp