Ghosthill Spring session

• Trådstartare Trådstartare Gh
  • Start datum Start datum
Ghosthill Spring session
haha. claes. skyll på robin, det är han som inte kan ta ledigt tidigare;). Kanske drar ihop ett cover band tills dess;) "Vem Fucking Vare" kanske återuppstår och kör en konsert;)

Ghosthill Spring session
faan. kan ni inte försöka få till hoppet till helgen innan då? för jag åker på tisdagen, haha. vore ju sjukt kul att komma

Ghosthill Spring session
grejen är den att man inte kan köra för mycket med snön i plusgrader. jävla synd att du inte kommer. behöver en som är bra på det där med film;). jag kan återkomma om datum för hopp bygge.

Ghosthill Spring session
oj, haha. nu tar jag tillbaka det där. såg fel. trodde det stod mars, inte april. haha. men kommer snön verkligen ligga kvar så länge?

Ghosthill Spring session
jadå det kommer den att göra. Hur går det med gho filmen? börjar klia i fingrarna nu:P

Ghosthill Spring session
nej det haver vig ikke. Ska snacka med foffe om att köra ihop skiten så jag kan ligga och löka framför datan:D haha

Ghosthill Spring session
även om det blir något eller inte så kommer inte vi från smoof upp som det var tänkt :(

viktor och calle, cya next year in Racksta!

Ghosthill Spring session
det blir nog inget, vi var där i söndags. fanns inte så mycket snö direkt

Ghosthill Spring session
Det är lungt!!!!!! Kommer bli riktigt roligt på lördag. ska ut och bygga färdigt ett monster hopp om 1 timma. Det kommer även finnas studsmattor och tv-spel på plats;).

Ghosthill Spring session
kan någon ge ett exakt svar hur stort hoppet kommer vara?
"monster" låter ju relativt stort men kan man få något mått ändå?
och hur mkt snö kommer finnas runt hoppet?, dvs: är det bara hopp och inrun? kommer lift vara tillgänglig? give me the details!!! - tror nog det är fler än jag som vill höra dem

Lägg ut en bild på hoppet med någon som står bredvid för att visa hur stort hoppet är!...

Senast ändrad:
Ghosthill Spring session
Kommer bli runt 12 meter gap med schysst hangtime. Rails plus en Shoot out box kommer att finnas på sidorna av hoppet. Liften kommer inte att vara igång utan vi kör upp alla åkare med skoter och fyrhjuling. Det kommer dock inte finnas snö för dom som vill öva sina carvingkurvor inför nästa års slalom tävlingar. Jag kommer att Fota Hoppet och omgivningen och lägga upp alla bilder på http://www.ghosthillopen.blogg.se/ runt 22-23 ikväll.

Ghosthill Spring session
kan man inte bygga de ganska vert så man eventuellt kan slänga lite dubblar så här på vårkanten?:D

Ghosthill Spring session
nu ligger det lite bilder uppe på bloggen. skicka gärna filmer och bilder till min mail så kan jag lägga upp alla på bloggen.

Tillbaka
Topp