Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
giro bad lieutenant hot pink-Crowbar white/pink
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="K1ng" data-source="post: 232357" data-attributes="member: 59932"><p>Som ovanstående skrev så passar prylarna rent formmässigt. Gällande färgsättningen skulle jag kolla i butik så att det är samma färgton på det vita. Vitt på vitt är allt för ofta fult eftersom de vita färgerna skär sig och personligen tycker jag att det är snyggare att ha ett par goggles som kontrasterar till hjälmen. Alternativt plockar du upp den rosa tonen i hjälmen och matchar med ett par goggles i samma ton om det finns.</p><p></p><p>Det viktigaste är dock att hjälmen sitter bra på just ditt huvud och att gogglesen passar just ditt ansikte. Om inte dessa kriterier är uppfyllda så spelar det ingen roll hur snyggt det är. För med immiga brillor kör du in i något som den illasittande hjälmen inte kommer skydda mot..!</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K1ng, post: 232357, member: 59932"] Som ovanstående skrev så passar prylarna rent formmässigt. Gällande färgsättningen skulle jag kolla i butik så att det är samma färgton på det vita. Vitt på vitt är allt för ofta fult eftersom de vita färgerna skär sig och personligen tycker jag att det är snyggare att ha ett par goggles som kontrasterar till hjälmen. Alternativt plockar du upp den rosa tonen i hjälmen och matchar med ett par goggles i samma ton om det finns. Det viktigaste är dock att hjälmen sitter bra på just ditt huvud och att gogglesen passar just ditt ansikte. Om inte dessa kriterier är uppfyllda så spelar det ingen roll hur snyggt det är. För med immiga brillor kör du in i något som den illasittande hjälmen inte kommer skydda mot..! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
giro bad lieutenant hot pink-Crowbar white/pink
Tillbaka
Topp