Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Giro BL hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="edorf" data-source="post: 173811" data-attributes="member: 42669"><p>Jag kör med Google bandet innanför och det är ganska skönt faktiskt men det blir lite jobbigare att ta av och på dem och få dem rätt,,</p><p></p><p> jag är inte säker på storleken, jag har också 58-59 i storlek och när jag köpte min så testade jag först en M som var för stor sen stack jag till ett annat ställe och testade en L som passade perfekt, jag vet inte om den kanske bara var fel markerad eller om det berodde på årsmodell eller liknade. </p><p></p><p>Men BL är en riktig skön hjälm, speciellt när man får respekt av alla tyskar i liftkön för man ser ut som en riktig SS-soldat n'r man står där i helsvart ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="edorf, post: 173811, member: 42669"] Jag kör med Google bandet innanför och det är ganska skönt faktiskt men det blir lite jobbigare att ta av och på dem och få dem rätt,, jag är inte säker på storleken, jag har också 58-59 i storlek och när jag köpte min så testade jag först en M som var för stor sen stack jag till ett annat ställe och testade en L som passade perfekt, jag vet inte om den kanske bara var fel markerad eller om det berodde på årsmodell eller liknade. Men BL är en riktig skön hjälm, speciellt när man får respekt av alla tyskar i liftkön för man ser ut som en riktig SS-soldat n'r man står där i helsvart ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Giro BL hjälp
Tillbaka
Topp