Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Giro goggles
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 68900" data-source="post: 385934"><p>En liten jämförelse.</p><p>Lee vs Levis</p><p> </p><p>Giro har funnits som tillverkare av visseligen cykelhjälmar sedan 1985 men expertis angående övrig utrustning finns nog.</p><p>Varit i kontakt med Knut Rosland på Interplaza i Norge ang dessa produkter.</p><p>Enligt Interplaza och Knut är Giros Googles anpassade till Giros Hjälmar.</p><p>Interplaza vill inte röja vilken fabrik som tillverkar glasögon och googles åt Giro.</p><p>Jag har egna erfarenheter av import och tillverkning. </p><p>Under en affärsresa i Taivan inom cykel tillverkning fann jag till min förvåning att många av high end cyklar tillverkas på samma fabrik.(Magnesum samt Kolfiber ramar)</p><p></p><p>Nästan alla high end googles tar hjälp av varandra på ett eller annat sätt för att få fram produkter som tillfreds ställer.</p><p></p><p>Vi ska nog vara glada för det, eller vad tycker ni</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 68900, post: 385934"] En liten jämförelse. Lee vs Levis Giro har funnits som tillverkare av visseligen cykelhjälmar sedan 1985 men expertis angående övrig utrustning finns nog. Varit i kontakt med Knut Rosland på Interplaza i Norge ang dessa produkter. Enligt Interplaza och Knut är Giros Googles anpassade till Giros Hjälmar. Interplaza vill inte röja vilken fabrik som tillverkar glasögon och googles åt Giro. Jag har egna erfarenheter av import och tillverkning. Under en affärsresa i Taivan inom cykel tillverkning fann jag till min förvåning att många av high end cyklar tillverkas på samma fabrik.(Magnesum samt Kolfiber ramar) Nästan alla high end googles tar hjälp av varandra på ett eller annat sätt för att få fram produkter som tillfreds ställer. Vi ska nog vara glada för det, eller vad tycker ni [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Giro goggles
Tillbaka
Topp