Giro nine.9

• Trådstartare Trådstartare whirlybird
  • Start datum Start datum
W

whirlybird

Guest
Giro nine.9
Hej allihopa!

Jag har tittat i forumet, men jag hittar ingenting som kan ge mig lite information om detta!

Jag har tänkt att beställa en Giro nine.9 från USA, någon här som har gjort det? Jag undrar isf vad den totala kostnaden blir och hur lång tid det tar?

Vilken färg är tuffast? :)

Tack på förhand!

Peace

Giro nine.9
använd sökfunktionen.

och den färg som är "tuffast" just nu antagligen neonrosa. fast välj vilken färg du vill eftersom giro nine.9 inte görs i neonrosa. eller så kan du ju köpa den svarta och lackera om den i de två kommande stora trendfärgerna glitterspygrönt och bakfyllelila... =)

Giro nine.9
Om du ska besälla hem hjälmen från Usa så kommer du bli tvungen att Betala: Tull, Moms och Frakt !!! Beställ inom sverige istället som Salomon1992 säger ... kolla med alpingaraget.

Giro nine.9
Men frågan är om det inte blir billigare att beställa från USA nu när dollarn är hyfsat låg? Hjälmen kostar ju 101 dollar. En dollar är 7 kronor, så jag kanske sparar 300:- eller något?

Eller?

Giro nine.9
frakten från usa är grym. jag beställde tre hjälmar från backcountry.com o frakten gick på över 400kronor så du måste kolla upp det där.

Giro nine.9
om du betäller från backcountry.com blir det ingen tull eller moms

Tillbaka
Topp