Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
giro shiv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="buzzlightyear" data-source="post: 623381" data-attributes="member: 102003"><p>aha okej :p tack för svar! kanske är så att det är en gammal modell tänkte jag. och då ska ja fan inte betala 1300 för hjälmjäveln! :O :p aah jo man kan ju skruva bort den, men då blir ju den där knappen kvar ^^ klart man har dom under men står det att det ska va en magnet så skare! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> mailade skistore. får se vad dom säger. m.v.h</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="buzzlightyear, post: 623381, member: 102003"] aha okej :p tack för svar! kanske är så att det är en gammal modell tänkte jag. och då ska ja fan inte betala 1300 för hjälmjäveln! :O :p aah jo man kan ju skruva bort den, men då blir ju den där knappen kvar ^^ klart man har dom under men står det att det ska va en magnet så skare! :) mailade skistore. får se vad dom säger. m.v.h [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
giro shiv
Tillbaka
Topp