Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gjorde butiken rätt eller fel ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1213560" data-attributes="member: 13307"><p>Vilken typ av åkning är det du ska utsätta bindningen för som gör att Aattack 13 eller Warden inte räcker till? Wardens fördelar gentemot Tyrolian har ju redan nämnts men är ju mest avgörande om du ska ha olika pjäxtyper i samma bindning, i ö är jag osäker på hur många som skulle känna skillnad vid ett blindtest. Vad för bindningar var det du ville ha/trodde du skulle få och vilka fördelar ser du med de bindningarna? Som jag ser det behövs ett mer specifikt uttryck till affären för vilken bindning du ville ha för att kunna anse att de gjort ngt fel. Åker själv, av förklarliga skäl, mkt på Warden och har inte ngt problem med dem.</p><p></p><p>//Jens, Salomon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1213560, member: 13307"] Vilken typ av åkning är det du ska utsätta bindningen för som gör att Aattack 13 eller Warden inte räcker till? Wardens fördelar gentemot Tyrolian har ju redan nämnts men är ju mest avgörande om du ska ha olika pjäxtyper i samma bindning, i ö är jag osäker på hur många som skulle känna skillnad vid ett blindtest. Vad för bindningar var det du ville ha/trodde du skulle få och vilka fördelar ser du med de bindningarna? Som jag ser det behövs ett mer specifikt uttryck till affären för vilken bindning du ville ha för att kunna anse att de gjort ngt fel. Åker själv, av förklarliga skäl, mkt på Warden och har inte ngt problem med dem. //Jens, Salomon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gjorde butiken rätt eller fel ?
Tillbaka
Topp