Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
gjorde jag rätt val på brädan??!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HARS" data-source="post: 93724" data-attributes="member: 34570"><p>"is this the board i have bin waiting for ???" </p><p>ska nog inte hoppas på en alltför omvälvande åkupplevelse. en clash är som ett bigpack vaniljglass från gb, slinker ner utan problem men nog fan är det godare med mövenpick där man ser vaniljprickarna. haha, jag måste vara sugen på glass. </p><p>det är ju en allmountainbräda, gjord för att passa så gott som all åkning, no frills no thrills. vill du ha en friåkningsbräda som du verkligen kommer älska tycker jag du ska leta upp en sån istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HARS, post: 93724, member: 34570"] "is this the board i have bin waiting for ???" ska nog inte hoppas på en alltför omvälvande åkupplevelse. en clash är som ett bigpack vaniljglass från gb, slinker ner utan problem men nog fan är det godare med mövenpick där man ser vaniljprickarna. haha, jag måste vara sugen på glass. det är ju en allmountainbräda, gjord för att passa så gott som all åkning, no frills no thrills. vill du ha en friåkningsbräda som du verkligen kommer älska tycker jag du ska leta upp en sån istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
gjorde jag rätt val på brädan??!
Tillbaka
Topp