Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Glaciäråkning i Österrike till påsk någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fallohide" data-source="post: 612257" data-attributes="member: 81760"><p>Vi åker ner med en buss från Stockholm till Stubai-dalen v.13 för lite skön glaciäråkning i solen. </p><p></p><p>Ja, det är alltid sol nån dag <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>för mer info, se annons på Blocket: <a href="http://www.blocket.se/stockholm/Skidresa_till_Osterrike_25349053.htm?ca=11&w=1&last=1" target="_blank">http://www.blocket.se/stockholm/Skidresa_till_Osterrike_25349053.htm?ca=11&w=1&last=1</a> </p><p></p><p>Bara ett fåtal platser kvar på resan, först till kvarn...</p><p></p><p> /Mats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fallohide, post: 612257, member: 81760"] Vi åker ner med en buss från Stockholm till Stubai-dalen v.13 för lite skön glaciäråkning i solen. Ja, det är alltid sol nån dag :-) för mer info, se annons på Blocket: [URL]http://www.blocket.se/stockholm/Skidresa_till_Osterrike_25349053.htm?ca=11&w=1&last=1[/URL] Bara ett fåtal platser kvar på resan, först till kvarn... /Mats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Glaciäråkning i Österrike till påsk någon?
Tillbaka
Topp