Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Glad amatör på freeride camp i abisko
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1038561" data-attributes="member: 108610"><p>Stämmer in i hyllningskören för Leukoplast! </p><p>Jag tejpar två lager på hälarna så att den obligatoriska "pjäxknölen" är täckt och sen har jag ett lager på stortåleden. </p><p></p><p>Turar i vanliga alpinpjäxor utan gåläge med Intuition-liners, så för att få nån form av rörlighet så är det öppen rem och öppna övre spännen. Men jag stänger igen de nedre så att foten ändå sitter kvar. </p><p>Går som längst runt 5h per dag under ett par dagar i sträck med de pjäxorna, Dukes och puderskidor. </p><p>Varje gång jag gjort något liknande så säger själ och kropp åt mig att köpa Mercury, Radical och några lätta skidor... </p><p></p><p>Ha en fin tur!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1038561, member: 108610"] Stämmer in i hyllningskören för Leukoplast! Jag tejpar två lager på hälarna så att den obligatoriska "pjäxknölen" är täckt och sen har jag ett lager på stortåleden. Turar i vanliga alpinpjäxor utan gåläge med Intuition-liners, så för att få nån form av rörlighet så är det öppen rem och öppna övre spännen. Men jag stänger igen de nedre så att foten ändå sitter kvar. Går som längst runt 5h per dag under ett par dagar i sträck med de pjäxorna, Dukes och puderskidor. Varje gång jag gjort något liknande så säger själ och kropp åt mig att köpa Mercury, Radical och några lätta skidor... Ha en fin tur! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Glad amatör på freeride camp i abisko
Tillbaka
Topp