Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Glapp i knät efter korsbandsoperation?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Besan" data-source="post: 1034010" data-attributes="member: 146469"><p>Hade liknande problem förra året, mitt e nu bra, Jag skulle ta det lite lugnt, doktorn avrådde mig från o åka tills jag ej hade känningar när jag åkte. Påfrestningen på ett gym o i backen är ju lite olika. </p><p>Jag åkte än då, men körde ej som innan, tog det lite lugnare o valde mina åk rätt noga, och som sagt nu bra så ingen skada skedd, sen va det ju en liten risk om något skulle hänt... </p><p>Sen e allt från person te person, men om du hamnar i glappet måste det ju tyda på att något ej e riktigt bra. </p><p>Beror väl även på när du opererade dig, ju längre tid det gått o det ej blivit bättre så ser det väl mörkare ut för att det ska bli bra... </p><p></p><p>Dock e jag ingen doktor så...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Besan, post: 1034010, member: 146469"] Hade liknande problem förra året, mitt e nu bra, Jag skulle ta det lite lugnt, doktorn avrådde mig från o åka tills jag ej hade känningar när jag åkte. Påfrestningen på ett gym o i backen är ju lite olika. Jag åkte än då, men körde ej som innan, tog det lite lugnare o valde mina åk rätt noga, och som sagt nu bra så ingen skada skedd, sen va det ju en liten risk om något skulle hänt... Sen e allt från person te person, men om du hamnar i glappet måste det ju tyda på att något ej e riktigt bra. Beror väl även på när du opererade dig, ju längre tid det gått o det ej blivit bättre så ser det väl mörkare ut för att det ska bli bra... Dock e jag ingen doktor så... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Glapp i knät efter korsbandsoperation?
Tillbaka
Topp