Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
glappande pjäx.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iana" data-source="post: 280780" data-attributes="member: 29664"><p>Bra förslag, men jag skulle klistra kork mot dämpningen i skalet istället för liggunderlag eftersom liggunderlaget trycks ihop ju mer pjäxorna används medan korken håller formen ganska bra.</p><p>Sen vet jag inte om jag tycker att en Booster är lösningen på ditt problem, utan bygg upp pjäxorna så de sitter bra i foten först och främst...</p><p>Som sagt så är detta en provisorisk lösning medan man matar spargrisen fet nog för ett par nya välsittande pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iana, post: 280780, member: 29664"] Bra förslag, men jag skulle klistra kork mot dämpningen i skalet istället för liggunderlag eftersom liggunderlaget trycks ihop ju mer pjäxorna används medan korken håller formen ganska bra. Sen vet jag inte om jag tycker att en Booster är lösningen på ditt problem, utan bygg upp pjäxorna så de sitter bra i foten först och främst... Som sagt så är detta en provisorisk lösning medan man matar spargrisen fet nog för ett par nya välsittande pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
glappande pjäx.
Tillbaka
Topp