Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
glasögon till hjälmen salomon progressive
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zapp" data-source="post: 15036" data-attributes="member: 16067"><p>har precis lyckats få tag i en salomon progressive vilket inte var det lättaste kan jag lova.. </p><p>eftersom jag inte har åkt med hjälm tidigare måste jag köpa nu goggles nu då mina gamla smith passar helt kass!</p><p>någon som har tips på ett par med bra passform? det är ju inte hela världen om de ser bra ut oxå men det är inget krav..</p><p>snälla hjälp mig så snabbt ni kan då jag alldelles strax ska ge mig av uppåt i landet.</p><p>tack på förhand hälsningar kingen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zapp, post: 15036, member: 16067"] har precis lyckats få tag i en salomon progressive vilket inte var det lättaste kan jag lova.. eftersom jag inte har åkt med hjälm tidigare måste jag köpa nu goggles nu då mina gamla smith passar helt kass! någon som har tips på ett par med bra passform? det är ju inte hela världen om de ser bra ut oxå men det är inget krav.. snälla hjälp mig så snabbt ni kan då jag alldelles strax ska ge mig av uppåt i landet. tack på förhand hälsningar kingen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
glasögon till hjälmen salomon progressive
Tillbaka
Topp