Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Glidare att dela boende med i Cham
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="motleycrue" data-source="post: 125038" data-attributes="member: 50747"><p>Tjena,</p><p></p><p>Är tänkt att jag ska ner till Cham denna säsongen mellan Januari - April, beror lite på om man fixar jobb tidigare och åker då kanske ner i December, hursomhelst vore det skoj att hitta några likasinnade att dela boende med...är väl inte jättepigg på att pröjsa mer än 3 papp i månaden för boendet så om man vore ett par stycken vore schysst.</p><p></p><p>/Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="motleycrue, post: 125038, member: 50747"] Tjena, Är tänkt att jag ska ner till Cham denna säsongen mellan Januari - April, beror lite på om man fixar jobb tidigare och åker då kanske ner i December, hursomhelst vore det skoj att hitta några likasinnade att dela boende med...är väl inte jättepigg på att pröjsa mer än 3 papp i månaden för boendet så om man vore ett par stycken vore schysst. /Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Glidare att dela boende med i Cham
Tillbaka
Topp