Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Glidare att dela boende med i Cham
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sunkan666" data-source="post: 125040" data-attributes="member: 28704"><p>Ta det lugnt med allt vad boende gäller, killar. Det finns lägenheter att skaffa när ni kommer ner. Ta inte första bästa, bara för att den finns. Kommer ni ner i hyfsad tid (läs dec) så löser det sig alltid. Ett vanligt problem är man bokar och betalar första bästa lgh till ett ockerpris, för att sedan hitta betydligt billigare boende. Det är inte som för ett par år sedan, när det var omöjligt att hitta lgh, utan tvärtom så finns det oftast massor av valmöjligheter. Lycka till, så ses vi i vinter. M.vh Johan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sunkan666, post: 125040, member: 28704"] Ta det lugnt med allt vad boende gäller, killar. Det finns lägenheter att skaffa när ni kommer ner. Ta inte första bästa, bara för att den finns. Kommer ni ner i hyfsad tid (läs dec) så löser det sig alltid. Ett vanligt problem är man bokar och betalar första bästa lgh till ett ockerpris, för att sedan hitta betydligt billigare boende. Det är inte som för ett par år sedan, när det var omöjligt att hitta lgh, utan tvärtom så finns det oftast massor av valmöjligheter. Lycka till, så ses vi i vinter. M.vh Johan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Glidare att dela boende med i Cham
Tillbaka
Topp