Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
global uppvärmning! :O
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KungBulgur" data-source="post: 121940" data-attributes="member: 42727"><p>shit man blir ju rädd när man läser här... verkar som om dom flesta fullständigt skiter i växthuseffekten och det faktum att inte 1 forskare dragit denna slutsats utan 10000 klimatologer. </p><p></p><p>men ok jag är ju ingen forskare så jag vet väl inte ett skit MEN om man nu får ha lite tilltro till forskarna, som dom flesta verkar ha när det gäller allt annat UTOM just Växthuseffekten borde man inte resonera som så:</p><p></p><p>Det sker en snabb temperaturökning på jorden </p><p>-orsaken då? </p><p>Människan? </p><p>ok vi har inget bevis, Men majoriteten av forskarna är eniga om det.</p><p>Vad gör vi? </p><p>-ställer om industrin så att koldioxid utsläppen minskas till låga toleranta nivåer och ställer fort om bilidustrin till förnyelsebarenergi...</p><p>varför då? </p><p>Jo för nu blir klimatet konstigt och även om detta inte visar sig vara problemet har vi iaf gjort det vi kunnat. </p><p></p><p>såvarför är det så svårt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KungBulgur, post: 121940, member: 42727"] shit man blir ju rädd när man läser här... verkar som om dom flesta fullständigt skiter i växthuseffekten och det faktum att inte 1 forskare dragit denna slutsats utan 10000 klimatologer. men ok jag är ju ingen forskare så jag vet väl inte ett skit MEN om man nu får ha lite tilltro till forskarna, som dom flesta verkar ha när det gäller allt annat UTOM just Växthuseffekten borde man inte resonera som så: Det sker en snabb temperaturökning på jorden -orsaken då? Människan? ok vi har inget bevis, Men majoriteten av forskarna är eniga om det. Vad gör vi? -ställer om industrin så att koldioxid utsläppen minskas till låga toleranta nivåer och ställer fort om bilidustrin till förnyelsebarenergi... varför då? Jo för nu blir klimatet konstigt och även om detta inte visar sig vara problemet har vi iaf gjort det vi kunnat. såvarför är det så svårt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
global uppvärmning! :O
Tillbaka
Topp